تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

به نام خالق بي همتا
جوانان ايران زمين سلام
نشر محمد در نظر دارد در راستاي کشف و جذب استعدادهاي جوان کشور در حوزه ي نگارش متون ادبي به زودي کتابي را با عنوان چهار فصل منتشر نمايد. اين کتاب شامل سيصد و شصت و پنج صفحه مي باشد و هريک از صفحات آن به يکي از روزهاي سال اختصاص دارد و هر فصل کتاب يکي از فصول چهارگانه سال ( بهار، تابستان ، پاييز، زمستان) مي باشد؛ که با تصاوير جذاب مرتبط با هر فصل و هر روز از ماههاي سال مزين مي گردد. لذا نشر محمد از تمامي جوانان ايراني که ذوق ادبي خود را در نگارش متون ادبي اعم از شعر يا نثر به کار مي بندند، دعوت مي نمايد تا با ارسال آثار خويش ( شعر يا نثر) با موضوع هريک از فصل ها و ماههاي سال، در اين طرح شرکت نموده و صفحه اي از صفحات اين کتاب را به نام خود رقم بزنند.
آثار برگزيده در اين طرح علاوه بر امتياز انتشار در کتاب چهار فصل ، فرصت همکاري هاي آينده با نشر محمد را براي مولفان خود فراهم آورده و بدين سبب امکان انتشار ديگر آثار نگارندگان نيز مهيا مي گردد.
نکته ي اول: هريک از آثار ارسالي مي بايست مختص يکي از فصل ها و يا ماههاي سال باشد و هر مولف مي تواند حداکثر با ارايه ي چهار اثر در اين طرح شرکت نمايند.
نکته ي دوم: مولفان در انتخاب قالب اثر ، آزادند و محدوديتي براي آنان وجود ندارد وليکن آثار در هر قالبي که ارايه مي شوند مي بايست کوتاه و موجز باشند. به عنوان مثال آثار نثر و شعر از پنج سطر يا پنج بيت ، تجاوز نکند.
شرکت در اين طرح با مراجعه و عضويت در سايت www.mohammadbook.com امکانپذير مي باشد.
مهلت ارسال آثار:پايان مهر ماه 1389